MyNest asukkaalle
MyNest digitaalinen dokumenttipankki, johon voi tallentaa kaikki asunnon tai omakotitalon asiakirjat, kuitit ja ohjeet. Sen avulla pysyt ajan tasalla talon huoltotoimenpiteistä ja kulutuksesta. Sinun ei tarvitse tuhlata energiaasi turhaan huolehtimiseen, kun kaikki kotiisi liittyvä tieto löytyy yhdestä paikasta. Samalla pidät huolta kotisi jälleenmyyntiarvosta.
Kaikki talon asiakirjat aina mukanasi
Kuulostaako tutulta: talon asiakirjat on sullottu epämääräiseen järjestykseen mappeihin, joista on vaikea löytää juuri sitä mitä tarvitsee? On parempikin ratkaisu. Kun kaikki talon asiakirjat on tallennettu MyNestiin, löydät hakemasi nopeasti ja helposti. Dokumentit säilyvät hyvässä järjestyksessä ja pääset niihin käsiksi puhelimella tai tabletilla vaikka rautakaupassa.
Säännöllinen huolto pitää talosi kunnossa
MyNest on omakotitalon sähköinen huoltokirja joka sisältää automaattisen, ammattilaisten laatiman huolto-ohjelman kodillesi. Se muistuttaa lähestyvästä huoltotarpeesta ja tallentaa tehdyt työt huoltohistoriaan. Säännöllinen huolto ja seuranta pienentävät merkittävästi esimerkiksi kosteus- ja homevaurioiden riskiä. Talosi pysyy hyväkuntoisena ja terveenä, sen jälleenmyyntiarvo säilyy ja vakuutusmaksut laskevat (vakuutusyhtiösi ehdoista riippuen).
Seuraa kulutusta helposti
MyNest auttaa myös pitämään asumisen kustannukset kurissa. Seurantamoduulin avulla pysyt tarkasti perillä talon sähkön-, lämmön- ja vedenkulutuksesta. Järjestelmän avulla voi myös ohjata esimerkiksi asunnon lämmitystä sekä vastaanottaa tekstiviesti- tai sähköpostihälytyksiä poikkeamista.