MyNest sähköinen huoltokirja kiinteistöyhtiölle
MyNest auttaa taloyhtiötä pitämään hyvää huolta kiinteistöstä. Se tekee taloyhtiön asiakirjojen ja huoltotoimenpiteiden hallinnasta ja kulutuksen seurannasta totuttua helpompaa. MyNest sisältää myös kiinteistön automaattisen huolto-ohjelman, jonka noudattaminen pitää kiinteistön hyvässä kunnossa ja jälleenmyyntiarvon korkeana.
MyNest muistuttaa huoltotoimenpiteistä
MyNest tarjoaa ammattilaisten suunnitteleman, kohteen mukaan räätälöitävissä olevan huolto-ohjelman kiinteistölle. MyNest-huolto-ohjelmaa voi verrata auton huoltokirjaan. Se muistuttaa tulevista huoltotoimenpiteistä ja tallentaa tiedon siitä, milloin ja kenen toimesta ne on suoritettu. Tehdyt toimenpiteet on tarvittaessa helppo tarkistaa huoltohistoriasta. Palvelu tarjoaa mahdollisuuden myös sähköisten vikailmoitusten käyttöönottoon.
Ajallaan ja säännöllisesti suoritetut, täsmällisesti dokumentoidut huoltotoimenpiteet pitävät rakennuksen hyvässä kunnossa, vähentävät ratkaisevasti home- ja kosteusvaurioiden riskiä sekä pitävät kiinteistön jälleenmyyntiarvon korkeana.
Kaikki rakennuksen asiakirjat samassa paikassa
MyNest kokoaa kaikki taloyhtiön asiakirjat yhteen, helposti selattavaan arkistoon. Hakutoiminnon avulla kulloinkin tarvittava dokumentti löytyy helposti ja nopeasti.
Apua kustannusten hallintaan
MyNest tarjoaa tietoa myös taloyhtiön taloudenhoitoon. Yhteensopivan seurantamoduulin avulla on mahdollista seurata esimerkiksi yhtiön sähkön-, veden- ja energiankulutusta sekä vastaanottaa tekstiviesti- tai sähköpostihälytyksiä poikkeamista.